Job 16 van 53


Report this listing

Solliciteren



Projectmanager maatschappelijke vastgoedontwikkeling


Functie

De grootste stad van Vlaanderen zoekt versterking. Jouw job? Samen met zo'n 7500 medewerkers Antwerpen nóg straffer maken.

Ben je een vastgoedexpert die zich wil inzetten voor de diverse maatschappelijk relevante diensten in de stad? We zoeken een projectleider die vooral panden zoekt en onderzoekt voor kinderdagverblijven, culturele centra, sportaccommodaties, sociale centra … Ga jij voor deze boeiende, impactvolle job?

Wat doe je?

Je focust op maatschappelijk relevante diensten: je werkt op projecten en bouwt een duurzame en flexibele

vastgoedportefeuille uit. Je (onder)zoekt vastgoed voor cultuur, jeugd, sport, sociale dienstverlening,

kinderopvang, stadsbeheer, brandweer …

  • Je initieert projecten op basis van de stedelijke vastgoedstrategie en vanuit concrete beleidsvragen van stedelijke diensten.
  • Je maakt heldere voorstudies voor deze projecten:
    • verzamelen en analyseren van data, samen met de afdelingen Bouwprojecten en Patrimoniumbeheer
    • alternatieve scenario's onderzoeken vanuit een brede kijk op de patrimoniumportefeuille en het beheer van de levenscyclus van gebouwen
    • voorstellen aftoetsen met interne en externe stakeholders
    • kosten-batenanalyses
    • beoordeling van (steden)bouwkundige, juridische en fiscale aspecten
  • Je initieert goedgekeurde projecten bij de afdelingen Bouwprojecten en Patrimoniumbeheer.
  • Je onderzoekt oplossingen voor de ruimtevragen van stedelijke partners.
  • Je coördineert de samenwerking tussen de afdelingen Bouwprojecten en Patrimoniumbeheer. Je coördineert ook de high-level opvolging van timing, scope en budget van projecten.
  • Je bewaakt en volgt het juridisch kader op van het project, in samenwerking met de juridische dienst.
  • De projectleider is, samen met programmamanager, verantwoordelijk voor het klantenmanagement van de stedelijke partners.
Meer info over je team

Onze stad mooier en aangenamer maken. Daar gaat AG Vespa dagelijks en vol goesting voor. Ontdek meer over AG Vespa. Het voorbije jaar hebben we aan een reorganisatie van het bedrijf gewerkt. Zo willen we de levenscyclus van ons vastgoed (ontwikkelen, bouwen, beheren en onderhouden) een prominentere plaats geven in onze nieuwe organisatie.

Ons bedrijf bestaat vandaag uit 3 kernafdelingen: Ontwikkeling, Bouwprojecten en Patrimoniumbeheer. We verwelkomen je op de afdeling Ontwikkeling, meer specifiek in de studio Maatschappelijke ontwikkeling. Dat team is verantwoordelijk voor de strategie van projecten rond het patrimonium dat maatschappelijk wordt ingezet. Denk aan kinderdagverblijven, groendienst, sociale centra … Het gaat om kleine panden tot grote stedelijke gebouwen.

In de studio zetten we nieuwe (bouw-)projecten op, matchen we ruimtevragen met het aanbod aan vastgoed en bedenken we oplossingen voor het patrimonium van de toekomst. Er werken zo'n 30 fijne collega's: juristen, projectleiders, vastgoedmedewerkers en programmamanagers.

Jouw profiel

  • Je hebt een masterdiploma.
  • Je voldoet aan de sollicitatievoorwaarden van de stad Antwerpen.
  • Je hebt een brede kijk op verschillende aspecten van een project: financieel, juridisch, bouwtechnisch … die je kan omzetten in een duidelijk plan van aanpak.
  • Je hebt al ervaring in projectmatig werken of wil je op korte termijn inwerken.
  • Je bent een goede netwerker die weet hoe je best met groepsdynamieken en eventuele weerstand omgaat.
  • Je bent assertief, flexibel en proactief. Je weet van aanpakken en werkt oplossingsgericht. Je bent sterk in organiseren en coördineren.
  • Je bent communicatief sterk, klantvriendelijk en diplomatisch, en dat schriftelijk en mondeling.
  • Kennis van (kostenberekeningen in) bouw-, renovatieprojecten of vastgoedrekenen is een pluspunt.
  • Je herkent je in de waarden van de stad. Je wil je inzetten voor een straffer Antwerpen.

  • De vastgoedmarkt volgen en analyseren
  • Diensten voor vastgoedbeheer voorstellen en in een contract vastleggen (beheer van mede-eigendom, ...)
  • Een expertise uitvoeren op onroerende goederen en de handelswaarde of huurwaarde bepalen
  • Vastgoed en terreinen zoeken
    Klanten prospecteren
  • Financiële dossiers voor de aankoop van onroerende goederen samenstellen

Aanbod

  • Je start bij AG Vespa, het vastgoedbedrijf van de stad, met een contract van onbepaalde duur. Bij AG Vespa werken er medewerkers met een contract van AG Vespa en medewerkers met een contract van stad Antwerpen. Jij krijgt een contract bij stad Antwerpen.
  • Je werkplek is het hoofdkantoor van AG Vespa (paradeplein 25, 2018 Antwerpen).
  • Je verdient een minimum bruto maandloon (als je voltijds werkt) van 3.714,32 euro als je geen relevante ervaring hebt, 4.088,30 euro bij 5 jaar relevante ervaring, 4.598,27 euro bij 10 jaar relevante ervaring. Je loonpakket kan je berekenen met de loonsimulator van de stad. Gebruik daarvoor je officiële functietitel: A1-consulent.
  • Je krijgt ook veel extra voordelen: maaltijdcheques, vergoeding voor woon-werkverkeer via fiets of openbaar vervoer, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, vakantiegeld, eindejaarspremie, smartphone met abonnement, kortingen en promoties in winkels en recreatieparken, opleidingen en een goede werk-privébalans: een (voltijdse) werkweek van 38 uren met 35 vakantie- en 14 officiële feestdagen, werk in de Antwerpse regio en flex- en thuiswerkmogelijkheden.
  • We leggen een werfreserve aan tot minstens 30 juni 2025.
  • We verwelkomen diversiteit. We focussen op je kwaliteiten, niet op je afkomst, religie, geboortejaar, geaardheid of beperkingen.

Solliciteren